Referencia - spätná väzba - aktívny zahraničný účastník online konferencie

20.10.2020

Reakcia na online konferenciu, ktorú organizovala Dr. Vadíková v roku 2020 - od aktívneho zahraničného účastníka

...

Dobrý den, chtěl bych Vás pouze informovat, že jsem dnes obdržel Vámi zaslané publikace a velice Vám za ně děkuji. Jakmile to bude možné, věnuji dva zaslané výtisky do naší knihovny, dle domluvy. Ještě jednou Vám moc děkuji, vše okolo konference fungovalo skvěle a byl to velmi příjemný zážitek. Přeji hodně sil a energie v tomto nelehkém čase. Snad bude možnost se setkat za příjemnějších okolností. Mějte se hezky...

....

Dobrý den,

ještě jednou děkuji za celé uspořádání konference a hlavně velmi milý a lidský přístup z Vaší strany. Určitě jste měla hodně práce s tím, aby se vše zorganizovalo a stihlo včas, máte můj obdiv. Snad se uvidíme příští rok již "naživo" a ne pouze v online prostředí konference. Ještě jednou děkuji a mějte se hezky...

....

Dobrý den,

děkuji moc za zaslání certifikátu a celkově velice vstřícný přístup z Vaší strany. Konference byla velice zajímavá a podnětná. Ještě by mě prosím zajímalo, kdy přibližně by mohl vyjít sborník s příspěvky z konference a zda mi bude zaslán můj příspěvek, k případné revizi, kdyby to bylo potřeba. Ještě jednou Vám moc děkuji a budu se těšit na příští ročník!

© 2022 Dr. Katarína Mária Vadíková, etik&kouč, www.kmv-etik-kouc.webnode.sk
Kontakt: vadikova@yahoo.com
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky