Ako sa mi učí slovenčina s Dr. Vadíkovou?

15.05.2023

Referencie mi napísali študenti Jazykovej školy DOCEO, Praha, CZ, v ktorej so mnou absolvovali ročný kurz online aj prezenčne v akademickom roku 2022/2023.


Aký je náš učiteľ? Pani Vadíková je pracovitá, zodpovedná a ešte, zdvorilá. ku každému žiakovi si nájde prístup. Veľmi sa mi páči, že nikdy nie je prísna. Aké sú cvičenia? Myslím si, že je veľmi dobré, že študujeme veľa gramatiky. Chcela by som cvičenia aj z iných kníh. Mám rada interaktívne cvičenia, hry a diskusie, ktoré sme mali s pani Vadíkovou, a chcela by som ich mať ešte viac. Mária, online kurz úroveň A: september-december 2022, prezenčne kurz B: január - apríl 2023

Najprv by som chcel hovoriť o pani Vadíkovej ako o lektorke a potom ako o človeku. Študoval som u viacerých lektorov, ale pre mňa bola práve pani Vadíková tá najlepšia. Na jej hodinách sa cítim v pohode a spokojne. Od prvého dňa som vedel, že sa učím s profesionálom. Vždy môžem prísť za ňou a opýtať sa na to, čo ma zaujíma. Na každej hodine sa dozviem veľa zaujímavého a užitočného. Matvei, online kurz A: november – december 2022, prezenčne kurz B: január – apríl 2023

Učím sa po slovensky. Moja učiteľka je pani Vadíková. Je to dobrá lektorka. Všetci študenti milujú jej hodiny. Do konca kurzu mi už veľa času neostáva. Musím sa už začať učiť, ako mi povedala lektorka. Nikita, online kurz A november – december 2022, prezenčne kurz B január – apríl 2023

Učenie jazyka nie je ľahké. Ak sa budeme snažiť samostatne, asi nedokážeme veľa dosiahnuť. Preto je dôležité študovať na kurzoch. Mám dvoch učiteľov. Aká je pani Vadíková? Je dobrá a priateľská. Podrobne preberieme vždy každú tému, učíme sa lexiku a gramatiku. Pozeráme si videá, robíme cvičenia s počúvaním, píšeme kompozície a cvičíme deklináciu. Pani Katarína vždy odpovedá na otázky, a ak práve nevie odpoveď, vráti sa k tomu na druhý deň. Myslím si, že robíme všetko v balanse, a to sa mi páči. Islam, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Pani Katarína je veľmi dobrá a múdra učiteľka. Šli sme s ňou aj na výlet do Trnavy a pozreli sme si iné mesto. Pani Katarína bola trpezlivá a dobrá ako vždy. Máme veľa cvičení z gramatiky a veľa lexiky. To je dôležité! Chcel by som ešte viac rozprávať – aj tri hodiny. Gramatiku sa môžem učiť aj doma, ale chcem ešte viac využiť možnosť sa rozprávať tak, aby ma mal možnosť opravovať učiteľ. Denis, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Štúdium s pani Katarínou je pre mňa veľmi zaujímavé. Slovenčina je pre mňa veľmi ťažká. Lektorka je veľmi dobrá. Dmitrij, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Pani Katarína je vždy trpezlivá, nikdy nekričí a všetko vždy dokáže vysvetliť. Cvičenia na lexiku mám rada, ale na gramatiku sú nudné. Učebnica Krížom krážom je nudná. Chcela by som ešte viac hier, konverzácie, hudby, filmov. Mám rada testy a diktáty, lebo môžem skontrolovať moju úroveň. Bolo by pekné znovu ísť na exkurziu do nejakého iného mesta. Rada si kreslím na vyučovaní, pani Kataríne to nevadí, pretože vie, že mi to pomáha s koncentráciou. Tina, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Pani Vadíková je dobrá učiteľka. Je zaujímavé ju počúvať. Dobre vysvetľuje, kde sme urobili chyby a prečo to malo byť inak. Ak nerozumieme významu slova, snaží sa nám rôznymi spôsobmi vysvetliť, čo znamená to slovo. Kúpila nám slovník. Keď robíme cvičenia v učebnici, opravuje nás. Niektoré úlohy na gramatiku a lexiku sú náročné. Všetkému rozumiem, ale stále robím chyby. Keď odpovieme nesprávne, pani Vadíková sa to snaží vtipne vysvetliť, aby sme si zapamätali, ako to má byť správne. Rada sa učím slovenčinu s pani Vadíkovou. Adélia, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Dobrý učiteľ musí vedieť zaujímavo učiť a dávať pozor na každého študenta, aby sa učil. Lekcie by nemali byť nudné. Preto sú dobré hry. Lekcie by nemali byť dlhé, lebo koncentrácia padá. Učiteľ to musí vedieť skombinovať. Pani Vadíková to všetko robí dobre. Je veľmi pozorná a veselá, a to je veľmi dobre. Vie dobre vysvetľovať pravidlá na príkladoch. Sima, prezenčne kurz B marec – apríl 2023

Myslím si, že povolanie učiteľa je veľmi ťažké , a potrebné. S pani učiteľkou Vadíkovou mi ide slovenčina dobre, dobre učí slovenčinu. Dnes boli cvičenia veľmi zaujímavé. Páčili sa mi cvičenia s predložkami, kde ste mali porovnávať ľudí na obrázkoch, bolo to zábavné a poučné. Aj video bolo fajn, bolo to vtipné. Rád píšem diktáty a hrám hry. Sergej, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Pani Vadíková je dobrá učiteľka, ale náročná. Nepáči sa jej, keď si niekto chce počas vyučovania oddýchnuť od práce a pozerá si niečo v mobile. Robíme veľa cvičení, hráme hry. Boli sme aj na exkurzii. To bolo veľmi zaujímavé. Často píšeme diktáty a testy. Pre mňa by bolo lepšie, keby sme častejšie chodili na exkurzie a ešte viac sa na hodinách rozprávali. Cez vyučovanie by som chcela pozerať filmy v slovenskom jazyku, a nie na domácu úlohu. Milana, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Profesia učiteľa je veľmi ťažká. Myslím si, že učiteľ musí mať silné nervy, dobré vzdelanie a schopnosť komunikovať s deťmi. Náš lektor má tieto vlastnosti. Naša skupina robí veľmi veľa cvičení, učíme sa novú lexiku a vždy si ju opakujeme, a to je neuveriteľne užitočné. Katka, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Práca učiteľa je veľmi náročná. Učiteľ musí byť pokojný a trpezlivý. Myslím si, že lektorka Vadíková je zábavná a dobrá. Daria, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Pre mňa sú hodiny s lektorkou skvelé. Pani Vadíková je veľmi dobrá, veselá a inteligentná. Vždy pomáha pri ťažkostiach, poskytuje tiež veľa nových a užitočných informácií. Mne sa páči, že pani Vadíková má aktívny životný štýl. Z jej príbehov som sa veľa naučil, a preto aj navštívil zaujímavé a pekné miesta na Slovensku. Teraz je Slovensko jedna z mojich najobľúbenejších krajín. Cvičenia boli dobré. Prvé dni týždňa (to som mal s ňou) vždy preleteli bez povšimnutia, a už som chcel začať nový týždeň. Tiež sa mi páčil spoločný výlet do Trnavy. Teraz si myslím, že budem bývať v Trnave. Evgenij, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Slovenčina sa mi s pani Vadíkovou učí veľmi dobre. Občas je nuda, a preto sa mi nepáči učebnica Krížom krážom, lebo 50% cvičení z nej je nudných a zbytočných. Lektorka ale nosí aj svoje cvičenia, a tie sú zaujímavé a užitočné. Chcel by som mať viac cvičení mimo učebnice, viac sa rozprávať o skutočnom živote, ako to robíme s lektorkou. Chcel by som poznať skutočný život na Slovensku a som rád, že lektorka nám o živote veľa rozpráva. Pani Vadíková má rešpektujúci prístup ku študentom, empatiu a tiež má dobré komunikačné a organizačné zručnosti. Sergej, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Slovenčinu neštudujem dlho. Keď som prišla na Slovensko, bolo to pre mňa desivé. Od prvého týždňa s pani Vadíkovou som ale cítila lepšie a lepšie, pomaly som sa upokojila. Jasné vysvetlenie a rozbor nových slov – to na mňa zapôsobilo. Hneď som pocítila úľavu a pohodu na hodinách. Áno, zo začiatku boli pre mňa otázky a testy ťažké, ale zvykla som si. Rada sa hrám rôzne hry na precvičenie jazyka. Pani Katarína robí svoju prácu správne a profesionálne. Vie povedať veľa zaujímavého. Páči sa mi, že môžete klásť veľa otázok, aj keď nesúvisia s témou. Pomohli mi jej odpovede o štúdiu na vysokej škole na Slovensku. Daryna, prezenčne kurz B marec – apríl 2023

Učiteľ je človek, ktorý nás od detstva učí nové veci. Pani Katarína je veľmi šikovná, chápavá a milá, pripravuje sa na každú hodinu a hovorí veľa zaujímavých vecí. Tento rok som sa začala učiť slovenský jazyk. Najprv sa mi zdalo, že to bude jednoduché, lebo bol veľmi podobný môjmu rodnému jazyku. Ale, keď som ho začala študovať hlbšie, uvedomila som si, že je úplne iný a budem sa musieť usilovať, aby som sa ho naučila. Úlohy boli niekedy ľahké, inokedy ťažké. V skupine je ťažko študovať, lebo nie všetci spolupracujú. Tanya, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Páči sa mi náš program s pani Katarínou. Robíme na hodinách cvičenia, diskutujeme, hráme hry, pozeráme videá. Pani Katarína nám dáva aj svoje cvičenia a tie sú veľmi užitočné. Som spokojná a veselá, s pani Katarínou je veselo, často sa smejeme. Stále sa ale stresujem pri testoch. Snažím sa, ale nie vždy je to ľahké. Mám dobrý dojem z vyučovania a verím, že budem plynulo hovoriť po slovensky vďaka pani Kataríne. Daria, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Študujem slovenčinu od septembra 2022 a mal som niekoľko lektorov. Teraz je jedným z nich aj pani Katarína Vadíková. Učím sa s ňou slovenčinu už niekoľko mesiacov, a preto môžem povedať, že je to veľmi kvalitný lektor. Mám vyučovanie s ňou od pondelka do stredy, od 13.00 – 17.00. Počas vyučovania robíme veľa zaujímavých cvičení z lexiky a gramatiky. Okrem ťažkých cvičení máme vždy aj nejaké veselé hry alebo interaktívne cvičenia, a preto máme čas si oddýchnuť. Páči sa mi, že pani Vadíková je veľmi pokojná a trpezlivá lektorka. Vždy vie, ako vysvetliť nejakú zaujímavú gramatiku a vždy odpovedá na všetky otázky. Myslím si, že tieto vlastnosti sú veľmi dôležité pre dobrého lektora. Nikolaj, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Slovenčina s Vadíkovou sa mi učí dobre. Zdá sa mi, že miluje svoju prácu a stále sa jej venuje. Pracovať do polnoci a vstávať ráno o piatej – to dokáže iba skutočne motivovaný človek. Anton, prezenčne kurz B január - apríl 2023

Dobrý večer pani Katarína! Ďakujem, že ste ma naučili v týchto pol roka. To je bolo veĺmi výborne! Pred vas som mal 2 učiteľov, ale myslím že vy ste boli najlepší! Vy ste naučili ma hovoriť a písať po slovensky, ešte raz veľmi pekne ďakujem. Šťastný Vianoce! Dovidenia. Anton, online kurz úroveň A: október - december 2022

Pani Katarína, prepáčte, že píšem tak neskoro. Som veľmi rád, že som tento rok mohol študovať u Vás. Ste úžasný učiteľ! Páči sa mi, že sa zaujímate o naše školenia a snažíte sa vždy dať každému všetku informáciu. Tiež sa mi veľmi páči, že hodiny s vami sú interaktívne a na každú tému si pre nás pripravujete prezentáciu, alebo niečo iné. Je to pre mňa veľmi dôležité, pretože ani jedna hodina s vami nebola nudná! Ďakujem veľmi pekne za čas strávený s Vami. Prajem Vám, aby Ste mali radosť, šťastie a zdravie v Novom roku. Petr, online kurz úroveň A: október - december 2022

Dobrý deň. Najprv sa Vám chcem poďakovať za zaujímavé hodiny a ospravedlniť sa za to, že nie vždy som mohol robiť domáce úlohy. Vaše triedy mali dostatok aj lexiky, aj gramatiky, ale nemal som dost nejakej interpunkcie, proste v ruštine je to veľmi komplikovaná téma a vôbec ju nepoznám ani v slovenčine, ani v češtine. Ste výborný učiteľ, vždy môžete odpovedať na akúkoľvek otázku a máte dobrý vzťah k študentom, ktorí nie úplne rozumejú nejakej téme. Napríklad náš učiteľ v poslednej skupine si mohol aj kričať na študentov. Som veľmi rád, že som sa dostal do Vašej skupiny a dúfam, že učiteľ v ďalšej skupine bude rovnako úžasný ako Vy. Prajem Vám Veselé Vianoce a úžasný Nový Rok! Ďakujem. Michail, online kurz úroveň A: október - december 2022

Myslim ze slovencina je nadherny jazyk a pre mna gramatika a testy boli najoblubenejsymi v slovencine s vami. Praca s vami bola lahka ale perfektna! Viem Lokal velmi dobre vdaka vas. Mam velmi-velmi rada vas ako ucitelku pretoze si dobra a mila!!! Samozreme chcem pokracovat studovat s vami a viem ze moji spoluziaki su tiez. Co myslite, ako som sa ucila ja s vami? Peknych Vianoc, veimi vela stastia! Ľudmila, online kurz úroveň A: október - december 2022

Dobrý deň pani Vadíková, ďakujem veľmi pekne za spoluprácu v tomto roku. Od seba chcem zaželať Vám veľa zdraví, šťastí, úspechov a dobrú náladu v Novom roku. Chcem poďakovať Vám za pochopenie. Kedy som mal osobné problémy a nemohl som sa dostať do výučby, chcela ste urobiť pre mňa individuálny študijný plán vyučovania. To bolo veľmi dôležité pre mňa že ste chcela mi pomôcť v tejto situácii. Vyučovanie s Vami bolo skvelým a zaujímavým. Robili sme veľa gramatiky a lexiky, cvičenia, dialógy a rôzne interaktívne úlohy. Všetko bolo veľmi dobrým a pochopiteľným. To bol pekný zažitek, ste výborná učiteľka! Ďakujem veľmi pekne za všetko a dúfam že sa nelučím! Matvei, online kurz úroveň A: október - december 2022

Chcela by som vám veľmi pekne poďakovať a napísať krátku recenziu na učenie s vami. Veľmi sa mi páčila vaša metóda vyučovania. So študentmi prebiehala intenzívna interakcia. Materiál vysvetľujete veľmi zrozumiteľne a ste veľmi diplomatická lektorka. Prišla som k vám od iného učiteľa a tam to bolo iné. Dúfam, že s vami budem študovať aj budúci rok. Ďakujeme a prajeme vám veselé Vianoce. Taja, online kurz úroveň A: október - december 2022

© 2022 Dr. Katarína Mária Vadíková, etik&kouč, www.kmv-etik-kouc.webnode.sk
Kontakt: vadikova@yahoo.com
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky